Tudtad, hogy még mindig a legtöbbet eladott kismotor alkatrészt a Simsonhoz értékesítik? Ebből következik, hogy még mindig sokan újítanak fel, tuningolnak vagy csak használják a hétköznapokban. Előre le szeretnénk szögezni, hogy mindkét tábornak igaza van, aki a gyárit részesíti előnyben és aki inkább tuningolásra szánja a fejét. Mindkettőnek vannak előnyei és hátrányai. 

Átlagban 30 éves motorokról beszélünk, ilyen időtartamban megőrizni egy Simsont eredeti állapotában itt Magyarországon is vagyonokat ér nemhogy őshazájában a németeknél, de egy gyári állapotúra felújított vasért is elkérnek 200-250.000 jó magyar fityinget. Gondoltad volna ezt anno  a 80-as, 90-es években mikor megvetted 15-20.000-ért, hogy 10x annyit fog érni? Kizárt! Minden esetre a veteránozásnak is megvannak a szépségei. Sokan mondják, hogy ezeknek a motoroknak már lelke van, még „anyagból” készültek és élményt nyújtanak. Mindemellett ugye az ára se fog már lejjebb menni, így befektetésnek is kiváló

Most nézzük ennek a merőben ellentétét az igazi fenegyerekek játékát, a vidéki hayabusát a tuning Simókat!

Sport kipufogó?

Nagyobb henger?

Nagyobb karburátor?

Optika?

Itt nem lövöm le a poént, mert az MSP hálózat és Dodor közös videójában mindenre fény derül!

Mindig viseljetek védőfelszerelést!

Végső soron, ha felújítasz, ha tuningolsz vagy a féltve őrzött pajtaleletnek kedveskednél új alkatrésszel, az msphalozat weboldalán mindent megtalálsz. Keresd szakértő partnereinket

  

És íme a videóban szereplő Simson 2018-ban!